Hoe bereik je ons?
Ben je ontevreden over de dienstverlening die GoCredible heeft geleverd? Heb je een klacht over ongelijke behandeling of ervaar je discriminatie? Of heb je een klacht of opmerking die te maken heeft met een (mogelijk) beveiligingsrisico of beveiligingsincident?
Laat ons dit dan bij voorkeur schriftelijk weten via klacht@gocredible.nl. Het is ook mogelijk om contact te zoeken via contact@gocredible.nl of te bellen naar 085 – 060 3102.
Zeker weten of je met GoCredible te maken hebt?
Als een betaling door GoCredible is verzorgd, dan zie je op je bankafschrift altijd minimaal de omschrijving “GoC” of “Stichting GoCredible”.
Duidelijk toelichten
Om een vlotte en correcte afhandeling mogelijk te maken, verzoeken we je om relevante informatie of documenten waarop de klacht of het incident ziet mee te sturen.
Ontvangstbevestiging
Je ontvangt een ontvangstbevestiging en een indicatie van de termijn waarop wij de klacht afhandelen. Wij streven er naar om je klacht of melding binnen 15 werkdagen af te handelen.
Klacht over de leverancier
Als je een klacht hebt over het product of de dienst die je met een betaaldienst van GoCredible hebt betaald, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de betreffende leverancier.