Klachten

Hoe bereik je ons?

Ben je ontevreden over de betaaldienstverlening die GoCredible voor je heeft geleverd? Of heb je een klacht die te maken heeft met veiligheid? Laat dit ons dan bij voorkeur schriftelijk weten via klacht@gocredible.nl. Het is ook mogelijk om te bellen naar 085 – 060 3102.

Zeker weten of je met GoCredible te maken hebt?

Als een betaling door GoCredible is verzorgd, dan zie je op je bankafschrift altijd minimaal de omschrijving “Stichting derdengelden GoCredible” en een rekeningnummer dat eindigt op 5491.

Duidelijk toelichten

Om een vlotte en correcte afhandeling mogelijk te maken, verzoeken we je om het meesturen van relevante informatie of documenten waarop de klacht ziet. 

Ontvangstbevestiging

Je ontvangt een ontvangstbevestiging en een indicatie van de termijn waarop wij de klacht afhandelen. Wij streven er naar om je klacht binnen 14 dagen af te handelen.

Klacht over de leverancier

Als je een klacht hebt over het product of de dienst die je met een betaaldienst van GoCredible hebt betaald, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de betreffende leverancier.